|
Ναυτικό Επιμελητήριο της Ελλάδος / Hellenic Chamber of Shipping
Η ιδιομορφία του ελληνικού νομοθετικού πλέγματος που αφορά την κρουαζιέρα και τα κρουαζιερόπλοια, ευθύνεται για τη συρρίκνωση του αριθμού των ελληνικών κρουαζιερόπλοιων, στέρησε την χώρα από πολύτιμα έσοδα και δεν προστάτευσε τις θέσεις εργασίας, για τη διατήρηση των οποίων υποτίθεται ότι συντάχθηκαν τα εν λόγω νομοθετήματα. Σήμερα η διαφαινόμενη υπό όρους και προϋποθέσεις αδειοδότηση, την οποία προωθεί η κυβέρνηση, θα επιφέρει πλήγμα στην ανταγωνιστικότητα του κλάδου των κρουαζιερόπλοιων, και ουσιαστικά θα αποτρέψει την αποκόμιση ωφελειών για την Ελλάδα. Η διαφαινόμενη επιβολή αυτών των όρων, δεν προκύπτει από άλλη σκοπιμότητα πέραν της υποτιθέμενης εξασφάλισης θέσεων εργασίας, πολύ συγκεκριμένων ειδικοτήτων ξενοδοχειακού, ως επί το πλείστον, προσωπικού. Πρέπει να σημειωθεί ότι 1.100 άξιοι Έλληνες αξιωματικοί ήδη στελεχώνουν ξένης σημαίας κρουαζιερόπλοια, ως αποτέλεσμα ελεύθερης επιλογής μεταξύ εργαζομένων και εργοδοτών, που δεν αποτελεί προϊόν οιουδήποτε κανονισμού ή διατάξεως υποχρεωτικής ναυτολόγησης. Επειδή οι τεκμηριωμένες εκτιμήσεις μας δεν έχουν αντικρουστεί και επειδή το ζητούμενο είναι η ανάκαμψη της Εθνικής Οικονομίας και κατά συνέπεια η ευημερία της Πατρίδας μας, καλούμε την Πολιτεία, τα κόμματα και τα μέλη του Εθνικού Κοινοβουλίου να εγκρίνουν άμεσα, χωρίς περιορισμούς, την κατάργηση των υφιστάμενων αναχρονιστικών αγκυλώσεων, με την ουσιαστική απελευθέρωση του σημαντικού αυτού κλάδου θαλάσσιου τουρισμού. Τέλος πιστεύουμε ότι πρέπει να αλλάξει η μέχρι σήμερα πολιτική η οποία έχει ως συνέπεια να επωφελούνται περισσότερο από την κρουαζιέρα άλλες Μεσογειακές Χώρες και έτσι να στερείται η χώρα μας εσόδων και χιλιάδων θέσεων εργασίας πού θα δημιουργούσε η απελευθέρωση τής κρουαζιέρας. ΝΑΥΤΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ Ναυτικό Επιμελητήριο της Ελλάδος / Hellenic Chamber of Shipping |