|
Από το συνολικό οικοδόμημα 30.000 τ.μ. επί εκτάσεως 13.000 τ.μ. θα παραμείνει η αρχιτεκτονική μορφή της στέγης, η οποία λόγω της μορφής της ονομάσθηκε από τους Πειραιώτες «Παγόδα» και η οποία σήμερα θεωρείται τοπόσημο για το λιμάνι του Πειραιά. Στον ισόγειο χώρο του προβλέπεται η δημιουργία ενός ακόμα τερματικού σταθμού επιβατών για την κρουαζιέρα, δεδομένου ότι ήδη άρχισε η κατασκευή στον Προβλήτα Αγίου Νικολάου η δημιουργία μιας ακόμα θέσης πρόσδεσης κρουαζιερόπλοιου. Μετά την ανακατασκευή-επέκταση και του σταθμού επιβατών στην περιοχή «Κανέλλου», η οποία ήδη άρχισε, ο Ο.Λ.Π. A.E. θα διαθέτει τρία (3) terminals επιβατών κρουαζιέρας αναβαθμίζοντας έτσι τις παρεχόμενες υπηρεσίες του. Ο ανάδοχος του έργου θα πρέπει να συστήσει Ανώνυμο Εταιρία αποκλειστικού σκοπού (ΑΕΑΣ) και να καταθέσει εγγυητική επιστολή συμμετοχής ύψους 800.000€, ανεξαρτήτως της προσφερόμενης τιμής. Σημειωτέον ότι μπροστά από το Ξενοδοχείο ήδη υπάρχει σε λειτουργία parking 750 αυτοκινήτων, ενώ στη χάραξη του monorail προβλέπεται σταθμός. Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης: «ένα ακόμα μεγάλο έργο για το Λιμάνι και την Πόλη παίρνει τον δρόμο της υλοποίησης του, δημιουργώντας νέα δεδομένα για τον τουρισμό και την παροχή τουριστικών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας στην περιοχή. Η διατήρηση δε της αρχιτεκτονικής μορφής της οροφής του, αποτελεί ένα ακόμα δείγμα σεβασμού του Ο.Λ.Π. Α.Ε. στη μορφή της πόλης». Σημ.: Η σχετική περίληψη της προκήρυξης υπάρχει στην ιστοσελίδα του Ο.Λ.Π Α.Ε. : www.olp.gr ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Α.Ε. |