|
1. Υπουργείο Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας (α) Γραφείο κ. Υπουργού (β) Γραφεία κ.κ. Γενικών Γραμματέων (γ) Γραφείο κ. Αρχηγού Λ.Σ. (δ) Γραφείο κ. Υπαρχηγού Λ.Σ. (ε) Γραφείο κ. Επιτελάρχου Λ.Σ. (στ) Διεύθυνση Ναυτικής Εργασίας (ζ) Διεύθυνση Υποστήριξης Ασφαλιστικών Οργανισμών 2. Υπουργείο Οικονομικών Γραφείο κ. Υπουργού 3. Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη (α) Γραφείο κ. Υπουργού (β) Γραφείο κ. Γενικού Γραμματέα 4. Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Γραφείο κ. Υπουργού 5. Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο 6. Εφοπλιστικές Ενώσεις (α) Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (β) Ένωση Εφοπλιστών Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων (γ) Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (δ) Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας (ε) Πανελλήνια Ένωση Πλοιοκτητών Α/Κ-Φ/Γ Πλοίων (στ) Ένωση Πλοιοκτητών Πορθμείων Εσωτερικού 7. Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδος 8. Εργατικό Κέντρο Πειραιά 9. Ενώσεις Συνταξιούχων Ναυτεργατών 10. Αντιπρόσωπο ΠΝΟ, Πάτρα 11. Αντιπρόσωπο ΠΝΟ, Λονδίνο 12. Οργανώσεις Δύναμης ΠΝΟ Σχετ. : Τα από 5 και 6 Μαρτίου 2012 Εξώδικά μας ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ 48ωρη Πανελλαδική απεργία των πληρωμάτων σε όλες τις κατηγορίες πλοίων με έναρξη τη Μεγάλη Τρίτη 10 Απριλίου 2012 Η Διοίκηση της ΠΝΟ κατά την χθεσινή συνεδρίασή της απεφάσισε, με μυστική ψηφοφορία, την κήρυξη 48ωρης Πανελλαδικής απεργίας των πληρωμάτων σε όλες τις κατηγορίες πλοίων, με έναρξη την Μ. Τρίτη 10 Απριλίου 2012 και από ώρα 00.01 και λήξη την Μ. Τετάρτη 11 Απριλίου 2012 και ώρα 24.00. Η Διοίκηση της ΠΝΟ και οι Έλληνες ναυτεργάτες με την παραπάνω απεργία επικεντρώνουν σε δύο σχέδια νόμων που έφερε προς ψήφιση η Κυβέρνηση στη Βουλή, το μεν πρώτο σχετικά με την «Βελτίωση Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος - Νέα Εταιρική Μορφή – Σήματα – Μεσίτες Ακινήτων – Ρύθμιση Θεμάτων Ναυτιλίας, Λιμένων και Αλιείας και άλλες διατάξεις», το δε δεύτερο αναφορικά με τον «Κανονισμό Ασφάλισης ΙΚΑ-ΤΕΑΜ και λοιπές διατάξεις». Σε ό,τι αφορά το πρώτο, η ΠΝΟ από τις 30 Μαρτίου 2012 ήδη με εξαιρετικώς επείγον έγγραφό της προς την Υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας ζήτησε να αποσυρθεί η σχετική διάταξη του Σχεδίου Νόμου, με την οποία θα επιτρέπεται και σε πλοία υπό σημαίες ευκαιρίας να εκτελούν περιηγητικούς πλόες με αφετηρία και καταληκτικό σταθμό ελληνικό λιμένα, όπως δηλ. ισχύει και για πλοία υπό ελληνική σημαία ή άλλων κοινοτικών σημαιών. Με το δεύτερο, ο Οίκος Ναύτου παύει υφιστάμενος, με τη γνωστή μορφή που λειτουργούσε μέχρι σήμερα και διχοτομείται με υπαγωγή μέρους αυτού στον νεοιδρυθέντα ΕΟΠΥΥ, με αποτέλεσμα την υποβάθμιση της παρεχομένης προς τους ναυτεργάτες και τις οικογένειές τους, εν ενεργεία και συνταξιούχους, ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και την κατάταλαιπώρησή τους. Απαίτηση της Διοίκησης της ΠΝΟ είναι η απόσυρση και αυτού του Σχεδίου Νόμου. Άλλα κυρίαρχα και πρώτης προτεραιότητας ζητήματα της Ομοσπονδίας που οδήγησαν την Διοίκηση της ΠΝΟ σε απεργιακή κινητοποίηση περιλαμβάνουν: Άμεση αντιμετώπιση της μάστιγας της ανεργίας. -Άμεση Υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, μη καταστρατήγησή τους και υπεράσπισή τους, αντιπαλεύοντας τις προσπάθειες που καταβάλλονται από την Κυβέρνηση και την τρόικα για την κατάργησή τους -Επαναφορά των εργασιακών και κοινωνικοασφαλιστικών δικαιωμάτων των ναυτεργατών, στο προ του Ν. 3845/2010 καθεστώς (αφορά το πρώτο Μνημόνιο) -Ίδρυση Ειδικού Ταμείου Ανεργίας Ναυτεργατών, μη κατάργηση του ΓΕΝΕ και υπαγωγή του στον ΟΑΕΔ. -Μη περικοπή συντάξεων, κυρίων και επικουρικών και λοιπών παροχών. -Αναβάθμιση ναυτικής εκπαίδευσης – μετεκπαίδευσης, με την κάλυψη των ελλείψεων του ΚΕΣΕΝ και βελτίωση λειτουργίας των ΑΕΝ και σε κάθε περίπτωση μη κατάργηση του συστήματος της δημόσιας ναυτικής εκπαίδευσης. Τονίζεται, για μια ακόμη φορά η αποφασιστικότητα των Ελλήνων ναυτεργατών να προασπίσουν τις εργασιακές και κοινωνικοασφαλιστικές κατακτήσεις τους από την επίθεση που εξακολουθεί να δέχεται με αλλεπάλληλες νομοθετικές προσβολές, που απειλούν άμεσα να τους εξαφανίσουν ως επαγγελματικό κλάδο, ο οποίος για χιλιάδες χρόνια πρόσφερε και εξακολουθεί να προσφέρει τον μόχθο του, τις θυσίες του και την συνεισφορά του στην οικονομία της χώρας, είτε βρίσκεται σε ενέργεια είτε είναι απόμαχος. Κατά τη διάρκεια της 48ωρης απεργίας θα παραμείνει στο πλοίο το απαραίτητο προσωπικό για την φύλαξη και την ασφάλειά τους, οριζόμενο από τους Πλοιάρχους, σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς εργασίας. Τα Υπουργεία Προστασίας του Πολίτη και Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας παρακαλούνται να ενημερώσουν, ανάλογα με την περίπτωση, τα Κεντρικά Λιμεναρχεία, Υπολιμεναρχεία και Λιμενικούς Σταθμούς σχετικά με την παραπάνω 48ωρη απεργία της Ομοσπονδίας. Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) - Δελτίο Τύπου |