|
Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία
Ειδικότερα, πρέπει να αποσαφηνισθεί, ώστε να εκλείψει και η παραμικρή αμφιβολία, ότι λόγω της ειδικής φύσης του ναυτικού επαγγέλματος, με τις γνωστές ιδιαιτερότητες που το χαρακτηρίζουν και το διαφοροποιούν από κάθε έννοια χερσαίας εργασίας, επιβάλλεται η διατήρηση της αυτονομίας και αυτοτέλειας του ασφαλιστικού φορέα των Ελλήνων ναυτεργατών, του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ), του αρχαιότερου ασφαλιστικού φορέα της χώρας μας, που όπως είναι γνωστό ιδρύθηκε το 1861 με τον Ν. ΧΛΘ΄ (ΦΕΚ, τ. Α’ αρ. φυλ 49 της 29-7/5-9-1861) και όχι η ενσωμάτωσή του στο Ταμείο Μισθωτών, όπως προβλέπει το σχετικό Προσχέδιο Νόμου που δημοσιεύθηκε στον τύπο. Τα παραπάνω κυρίαρχα ζητήματα των ναυτεργατών έχει γνωστοποιήσει από μηνών η ΠΝΟ τόσο στα αρμόδια Υπουργεία όσον και τις Εφοπλιστικές Ενώσεις χωρίς να έχει λάβει οποιαδήποτε ικανοποιητική απάντηση. Διευκρινίζεται ότι η απεργία των πληρωμάτων θα πραγματοποιηθεί είτε στο λιμάνι αφετηρίας είτε στο λιμάνι πέρατος του δρομολογίου τους. Κατά τη διάρκεια της 24ωρης απεργίας θα παραμείνει στα πλοία το απαραίτητο προσωπικό για την φύλαξη και την ασφάλειά τους οριζόμενο από τους Πλοιάρχους σύμφωνα με τους ισχύοντες Κανονισμούς Εργασίας. Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) |